محکومیت خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان نسبت به اقدام سیاسی، ضد فرهنگ و ضد هویت ملی و دینی علیه ایرانیان در جشنواره فیلم کن  

جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه سازمان بسیج رسانه استان گیلان در بیانیه اقدام سیاسی، ضدفرهنگی و ضد دینی جشنواره کن را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۴۳۷۲۹۶
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه سازمان بسیج رسانه استان گیلان در بیانیه اقدام سیاسی، ضدفرهنگی و ضد دینی جشنواره کن را محکوم کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است؛
درکی از این بهشت ندارند ناکسان
چون تار عنکبوت گرفته‌است قلبشان

بسم الله الرحمن الرحیم
عرصه فرهنگی در جهان، همواره فرصتی برای بیان ارزش‌هایی‌است که ریشه در باورهای ملی و دینی مردم دارد و انتظار می‌رفت تا هنرمندان از این فرصت بهره ببرند و در قالب دیپلماسی فرهنگی، فرهنگ غنی کشور و تمدن خود را در مجامع بین‌المللی بیان کرده و ترویج کنند.
متاسفیم که عرصه‌های بین‌المللی برمبنای قانون‌جنگل، عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی را که ملتها به جای دولت‌ها با هم سخن می‌گویند را به استعمار گرفته و محلی برای بازی‌های سیاسی خود قرار دادند تا هنر و فرهنگ را در استخدام اهداف سیاسی خود درآورند و نتیجه‌ای که همواره دنبالش بوده و هستند را بگیرند.

رویدادهای بین‌المللی را باید فرصتی برای بیان قدرت و قوت سرزمین سروقامت ایران قرار می‌دادند نه اینکه برخی‌ها خواسته یا ناخواسته در مسیر سیاست قانون جنگلِ مجامع بین‌المللی، قرار بگیرند و به بهای اندکِ شهرت و ثروت؛ خاک، هویت و تمدن کشور خود را بفروشند، نمایش پوشالی اخیر دنیای غرب توسط نیروهای به ظاهر ایرانی‌شان! پروژه‌ای شکست خورده است آنان رئوف‌ترین ملجأ ایرانیان را مورد اهانت قرار داده و خواسته‌یا ناخواسته فطرت پاک ملت ایران را در مقابل ابزارهای پوشالی بدخواهان هویت ملی و دینی ایرانیان قرار دادند، اما خوب می‌دانند نوری که سالها در ایران و جهان می‌تابد و پناه ایرانیان و جهانیان بوده با این گزافه‌گویی‌ها خاموش نمی‌شود و روشن‌تر از هر وقت بر دلهای شیعیان جهان می‌تابد.

خبرنگاران و اصحاب محترم بسیج رسانه استان گیلان ضمن محکومیت اقدام غیراخلاقی فیلم «عنکبوت مقدس» و عوامل اجرایی آن، انزجار شدید خود را از این رفتار سیاسی و غیرحرفه‌ای در توهین به ارزشها و باورهای دینی و ملی ایرانیان اعلام کرده و تاکید دارد که همبستگی و وحدت ملی ایرانیان بار دیگر توطئه‌های شوم بدخواهان را نقش بر آب می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار